Rozmowy w INNERGO - Krzysztof Pyko o ARUBA Network as a Service
Webinary

Rozmowy w INNERGO – Krzysztof Pyko o ARUBA Network as a Service

Napisany przez 25 października 2022 No Comments

W obecnie dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, dostarczanie w krótkim czasie technologii umożliwiających sprawne i efektywne działanie jest jedną z kluczowych wartości umożliwiających rozwój firmy. Na fali tych potrzeb bardzo szybko rozwijają się rozwiązania typu „X-as-a-service” – np. Software as a Service (SaaS) czy Infrastructure as a Service (IaaS), dzięki którym klienci zyskują nie tylko szybki dostęp do potrzebnych narzędzi, ale również bardzo dużą elastyczność rozwiązań.

Jednym z narzędzi niezbędnych do sprawnego funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa jest niezawodna i wydajna sieć. Do tego wymagane jest również wsparcie dla tzw. architektur rozproszonych – wiele oddziałów, pracownicy zdalni – oraz dostęp do usług chmurowych.

Alternatywą do tradycyjnego wdrożenia może być właśnie model Network as a Service (NaaS), który zapewnia nam:

  • szybszy czas wdrożenia dzięki zastosowaniu rozwiązań chmurowych oraz automatyzacji,
  • brak konieczności inwestycji kapitału dzięki zastosowaniu modelu subskrypcyjnego,
  • elastyczność w doborze tylko tych usług i funkcjonalności, które są potrzebne,
  • ciągły dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych, nowych wersji oprogramowania, łatek bezpieczeństwa czy usług wsparcia technicznego.

Krzysztof Pyko (INNERGO) w rozmowie z Arkiem Cempurą na temat m.in.:

  • sieć jako usługa – Network as a Service- to wygodne i opłacalne biznesowo rozwiązanie,
  • czym jest Aruba w modelu NaaS, czyli Aruba Managed Service,
  • jaka jest rola INNERGO, jako Aruba Managed Service Provider.

#odkrywajINNERGO, #ARUBA #HPE #WIFI6E, #ManagedServiceProvide, #ROZMOWYwINNERGO

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Jeżeli zainteresował Cię temat
i chcesz zapoznać się z kompletną propozycją rozwiązania,
to zapraszamy do kontaktu na adres e-mail:
odkrywaj@innergo.pl

Obserwuj INNERGO na
Facebook LinkedIn