Axpo Polska jest przedsiębiorstwem działającym w 25 krajach i dostarczającym rozwiązania energetyczne dla firm. Od ponad 16 lat oferuje najszerszy w Polsce wachlarz produktów i usług energetycznych, z których korzystają zarówno małe, średnie oraz duże przedsiębiorstwa. Spółka zatrudnia łącznie 4500 pracowników i współpracuje również z producentami energii. Axpo zajmuje się zarządzaniem ryzykiem, handlem hurtowym energią, gazem naturalnym, LNG, biomasą, certyfikatami CO2, świadectwami pochodzenia energii i innymi produktami energetycznymi.
Management Axpo Polska poszukiwał rozwiązania dedykowanego między innymi przedstawicielom handlowym, których praca wymaga częstego przemieszczania się i szczegółowego prezentowania oferty klientowi. Nieodłącznym elementem wdrożenia było zachowanie bezpieczeństwa danych oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii.
Pracownicy Axpo Polska otrzymali iPady z Apple Pencil oraz klawiaturą bezprzewodową. Podczas wykonywania codziennych obowiązków mają możliwość szybkiego sprawdzania informacji, czy wysyłania e-maili. Dedykowana aplikacja w inteligentny sposób wyświetla najodpowiedniejsze produkty z oferty, stanowiąc zasadniczy punkt wyjścia do rozmów z klientami. Wykorzystując iPady, przedstawiciele handlowi mają natychmiastowy dostęp do wzorów formularzy, umów oraz specjalnego kalkulatora.