Certyfikowany partner serwisowy HPE
Posiadając status Aruba Gold Partner i certyfikat Partner Branded Support, oferujemy naszym klientom usługi wsparcia technicznego produktów zawartych w portfolio Aruba Networks. W zakres usługi wchodzi także instalacja urządzeń oraz wdrażanie systemów producenta, z późniejszą pomocą w przypadku aktualizacji oprogramowania oraz wymianą gwarancyjną sprzętu w trybie Next Business Day.
Partner Branded Support (w skrócie PBS) obejmuje serwis urządzeń oraz systemów składających się na infrastrukturę sieciową przedsiębiorstwa zbudowaną w oparciu o produkty Aruba Networks. Oferowane przez nas wsparcie techniczne daje nieograniczony dostęp do Centrum Serwisowego, z możliwością zgłaszania incydentów za pośrednictwem Internetu lub telefonu. Dzięki otrzymaniu przez Innergo Systems statusu Aruba Gold Partner, które potwierdza wysokie kwalifikacje naszych inżynierów w zakresie produktów Aruba/HPE, na bieżąco współpracujemy bezpośrednio ze specjalistami ze strony producenta, stale podnosząc swoje kwalifikacje.
Nasi specjaliści z zespołu wsparcia technicznego to uzupełnienie posiadanych w Twojej firmie zasobów IT, pozwalające Twoim zespołom koncentrować się na strategicznych działaniach biznesowych.