INNERGO nie zwalnia tempa, co potwierdza najnowsze zestawienie Computerworld TOP200 w 2021 roku. W raporcie za 2020 rok zajmujemy 67 pozycję, to awans o 24 miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Dzięki wysiłkom całego zespołu, naszym kompetencjom, które docenią Klienci umacniamy swoją pozycję wśród 100 największych firm informatycznych w Polsce.
Gdy w pierwszych miesiącach 2020 mówiłem pracownikom, że 2019 był dla nas wszystkich rokiem wyzwań, nie domyślałem jak wiele zmian przyniesie ten nowy rok. Zmian, które istotnie wpłyną na działania nas wszystkich, do których musieliśmy dostosować się w krótkim czasie.
Wpływ takiego zdarzenia, jak pandemia, na nasze działania, był znaczący. Może było nam trochę łatwiej, bo nasi pracownicy od lat pracują w modelu hybrydowym. Tak więc praca z domu albo z innej lokalizacji nie była dla nas wyzwaniem. To co stało się bardzo ważne, to odpowiednie zorganizowanie współpracy z Klientami, którzy w wielu przypadkach musieli istotnie przeorganizować swoje modele pracy i priorytety biznesowe. Nasz zespół musiał dostosować do tego modele współpracy, aby realizować projekty przy zapewnieniu odpowiednich warunków bezpieczeństwa własnego, swoich rodzin i naszych Klientów.
Rok 2020 wiele naszych działań wystawił na próbę. Dlatego jeszcze bardziej cieszy nas fakt, że mimo trudności mogliśmy dalej się rozwijać i jesteśmy bogatsi o nowe, cenne doświadczenia. Do tego wiemy, że wiele naszych procedur na wypadek tzw. sytuacji kryzysowych się sprawdziło.
W najnowszym raporcie Computerworld TOP200 za 2020, we wszystkich kategoriach znaleźliśmy się na wysokiej pozycji. To, co osiągnęliśmy było możliwe dzięki zbudowaniu kompetencji w kilku kluczowych dla naszego rozwoju obszarach. W pełni odpowiedzialnie mogę podkreślić, że jesteśmy integratorem, który rozwiązania dostarcza skutecznie. To wszystko dzięki poszerzaniu wiedzy i umiejętności naszego zespołu. Dzięki stałemu podnoszeniu kwalifikacji.
Dużą uwagę przywiązujemy do tego, aby nasi handlowcy szli do klienta ze zrozumieniem jego biznesu. Aby podczas analizy potrzeb szukali jak najwięcej korzyści dla odbiorców proponowanych rozwiązań. To wszystko sprawia, że wdrożenia, pod okiem kierowników projektów, są sprawnie realizowane przez naszych inżynierów oraz logistyków. Klienci wiedzą co potrzebują, aby ich biznes się rozwijał, my wiemy jak ich w tym wspierać. Współpraca z nami jest dla nich przewidywalna.
W rankingu ogólnym Computerworld TOP200 „Największe firmy informatyczne działające w Polsce w 2020 roku” zajęliśmy 67 miejsce i jak napisałem wcześniej nie zawdzięczamy tego przypadkowi. Rozwój naszych kompetencji w zakresie rozwiązań dla sektora informatycznego (pozycja 9) i energetyki (pozycja 19) także przyniósł oczekiwane efekty. Wszystko dlatego, że coraz więcej klientów wybiera nas do realizacji złożonych projektów. Tych projektów, gdzie liczą się doświadczenie i skuteczność realizacji wdrożeń. A także umiejętność oceny i minimalizowania ryzyk a przede wszystkim podejmowania decyzji – to charakteryzuje dobrych integratorów. To sprawia, że coraz bardziej doceniają nas nasi partnerzy np. Nokia, Alcatel-Lucent czy Aruba planując z nami kolejne działania oraz proponując poszerzenie kompetencji.
Bardzo wysokie 7 miejsce w kategorii największych dostawców urządzeń mobilnych to efekt wielu lat pracy oraz inwestycji w zespół ekspertów. Od 2018 realizujemy projekty dostarczania urządzeń Apple wraz z kompleksowymi usługami wsparcia, takimi jak serwis, zarządzanie (MDM) a także wynajem w modelu Apple as a Service (Apple Financial Services). Co też znajduje odzwierciedlenie w kolejnych propozycjach od Apple, które rozszerzą nasze umiejętności i ofertę.
Dziękuję za zaufanie Klientów, wsparcie Partnerów. I przede wszystkim zespołowi INNERGO za zaangażowanie i pełną wyzwań pracę w tak trudnym roku.
Paweł Dąbroś
CEO INNERGO Systems