Zrealizowaliśmy wdrożenie obejmujące dostawę i instalację systemu centrali telefonicznych dla Urzędu Morskiego w Szczecinie.
Niezawodność infrastruktury telekomunikacyjnej jest niezwykle ważna szczególnie w sektorze administracji publicznej, ze względu na konieczność sprawnej komunikacji pomiędzy pracownikami administracyjnymi.
W ramach umowy dostarczyliśmy system telekomunikacyjny Alcatel Lucent OmniPCX Enterprise oparty o technologię VoIP wraz z terminalami oraz urządzeniami sieciowymi Alcatel Lucent OmniSwitch z serii 6450-P24. Zwróciliśmy szczególną uwagę na to, aby wdrożony system z łatwością integrował się z posiadaną już infrastrukturą telekomunikacyjną, a także obsługiwał abonentów znajdujących się w 6 różnych lokalizacjach. Wdrożenie obejmowało również dedykowane szkolenie dla pracowników UMS w zakresie zarządzania zaimplementowanym systemem.
Wartość zrealizowanego zamówienia wyniosła ponad 570 000 zł brutto.