Cisco Webex Meetings
Ułatwiona i efektywna współpraca przy jednoczesnych oszczędnościach?
POZNAJ Cisco Webex Meetings
Spotkania online oparte na współpracy
Prowadzenie prezentacji, dyskutowanie pomysłów, zdalna burza mózgów ze współpracownikami i wirtualnym zespołem projektowym. Dzielenie się treścią i używanie zintegrowanego audio i wideo w rozdzielczości HD, w celu spotkania online z użytkownikami, będącymi w różnych lokalizacjach sprawia wrażenie spotkań prowadzonych twarzą w twarz.
Rozwiązanie to jest skierowane na współpracę ludzi i umożliwia użytkownikom łatwe przesyłanie informacji za pośrednictwem dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego.
Webex Meetings umożliwia ludziom spotkania niezależnie od czasu, miejsca i dostępności do sieci korporacyjnej.
Korzyści
- Organizowanie bogatszych, bardziej produktywnych spotkań on-line z wykorzystaniem wysokiej rozdzielczości wideo, zintegrowanego dźwięku, z możliwością udostępniania treści w czasie rzeczywistym.
- Większa efektywność spotkań, dzięki możliwości dzielenia się dokumentami, agendą, notatkami i nagraniami w sposób wygodny i użyteczny z punktu widzenia spotkań on-line.
- Możliwość pracy członków zespołu za pomocą prywatnych urządzeń mobilnych, z wykorzystaniem dwukierunkowego wideo.
- Egzekwowanie polityki bezpieczeństwa i kontroli dostępu wbudowanych w chmurze Cisco Webex Meetings.
Zaawansowane funkcje i bezpieczeństwo
- Udostępnianie plików, aplikacji i pulpitu – łatwość współpracy przy każdym projekcie, dzięki dzieleniu się treściami online w czasie rzeczywistym.
- Jakość – wyjątkowo ostry i wyraźny obraz w jakości HD o rozdzielczości ekranu 720p, z możliwością śledzenia siedmiu kanałów jednocześnie.
- Uniwersalne możliwości – udostępnianie plików wideo w czasie rzeczywistym i dołączanie do prezentacji multimediów.
- Scentralizowana przestrzeń pracy – udostępnianie programów, dokumentów, notatek ze spotkań, elementów działań oraz nagrań przed, w trakcie i po spotkaniu. Śledzenie aktywności, takich jak komentarze, pliki i pobrania.
- Biblioteki dokumentów i udostępnianie plików – zarządzanie plikami w folderach z kontrolą wersji, indeksowanie wyszukiwań dla całej treści.
- Możliwość uczestniczenia w spotkaniach przy użyciu iPhona, Androida, iPada, Blackberry i innych urządzeń mobilnych bezprzewodowych, 3G lub 4G.
- Obsługa na platformach: Windows, Macintosh i Linux.
- Zintegrowany harmonogram spotkań z Microsoft Outlook.
- Możliwość zarządzania użytkownikami i egzekwowania polityki kontroli korporacyjnej z poziomu jednej tożsamości dla każdego użytkownika.
- Ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych – od zabezpieczenia spotkania hasłem, poprzez pojedyncze logowanie (SSO), kończąc na szyfrowaniu danych oraz ścisłym bezpieczeństwie sieci i centrów danych.
Jeżeli zastanawiasz się nad jednym rozwiązaniem, które sprosta wszystkim Twoim wymaganiom i potrzebom to skontaktuj się z nami. Wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.