Wdrożenie rozwiązań mobilnych w Alior Banku

W ostatnich tygodniach zrealizowaliśmy wdrożenie wysokiej jakości urządzeń mobilnych dla Alior Banku.

Przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy cały proces dostarczenia, rozdystrybuowania, a także przeszkolenia pracowników banku z obsługi nowych urządzeń Apple.

Alior Bank, dysponuje obecnie około 1000 placówek w całej Polsce, tym samym obsługując niemal 4 000 000 klientów indywidualnych oraz 180 000 firm. Bank stale poszukuje nowych rozwiązań technologicznych, ułatwiając swoim klientom korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej. Jak głosi przesłanie w Alior Bank: “tradycja łączy się z innowacyjnymi rozwiązaniami”, zapewniając klientom najwyższą jakość dostarczanych usług.

W ramach współpracy zrealizowaliśmy dla banku projekt wdrożenia 5815 iPhone’ów, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb pracowników. Dostarczyliśmy nowe urządzenia oraz przygotowaliśmy specjalny system szkoleń wideo i szkoleń on site, dotyczących podstaw użytkowania iPhone’ów.

W ramach zrealizowanego projektu, bank zyskał nowoczesne urządzenia, wyposażone w aplikacje wewnętrzne, gotowe do pracy zaraz po uruchomieniu. Pracownicy Alior Banku mogli korzystać z urządzeń już od pierwszego dnia wdrożenia.

 

28 marca 2019